сряда, 11 януари 2017 г.

Ed Sheeran няма мобилен телефон

Изпълнителят гостува в радио "Signal 1", където разкри подробности около турнето си, каква диета е спазвал и защо се е отказал да ползва социалните мрежи.
25-годишният музикант, който наскоро издаде синглите "Shape of You" и "Castle on the Hill", свали доста излишни килограмите след обиколката. Неговата приятелка Cherry Seaborn му помогнала и му направила план за интензивна тренировка. Така той отслабнал с над 20 килограма. 

В интервю за "Total Access" Ed сподели: "Не осъзнавах колко съм активен по време на турнето. Моята диета бяха пица и бира, но имах концерт два часа всяка вечер. Спрях да обикалям и продължих с диетата, но нямаше никакъв резултат. Мислех, че всичките ми дрехи са се свили. Правех упражнения за 10 минути на ден с 30 секунди спринт и 30 секунди джогинг. Ключът е да не изпускаш и ден. Не е нужно да тренираш по един час.".

Sheeran обяви, че феновете му ще го видят във видеото "Shape of You" за първи път без риза и да прави набирания. Това било истинско предизвикателство за него и било доста трудно, защото не е от най-здравите. "Знаете ли, снимахме клипа и те ме навиваха. Опитвах се да им обясня, че не съм много стегнат, но въпреки това го направих. Буквално направих само едно набиране, а те искаха да направя поне шест или седем, за да могат да го заснемат.", допълни британеца.

По време на сутрешното "Breakfast Show" на "BBC Radio 1" певеца призна, че няма мобилен телефон. "Изпращам само писма от iPad-а си. Аз съм доста пристрастена личност и бях залепен за него през цялото време. Не водех нормален разговор с никого. През новата година си казах, че ще се отказа от социалните медии и от телефона си. Пускам публикации в "Twitter" от iPаd-a, след което го оставям. Не го проверявам редовно и това е наистина хубаво. Ще бъда в социалните мрежи, но няма да ги следя редовно. Ще ги ползвам един или два пъти на седмица.". Той обясни още, че е страдал за виртуалния си свят в първите две седмици, след което свикнал. 

За да са наясно всички с решението му изпълнителят направи следното изявление: "Здравейте. Аз си взимам почивка от телефона, писмата и социалните мрежи за кратко. Бях на такова невероятно пътуване през последните 5 години, но започнах да виждам света през екрана, а не с очите си. Искам да наваксам пропуснатото. До всички приятели и близки - ако ме обичате ще ме разберете. За феновете ще кажа, че третия ми албум се задава и е най-доброто, което съм правел. Ще се видим следващата есен и ви благодаря, че сте толкова готини.".



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: