вторник, 17 януари 2017 г.

Lindsay Lohan изучава исляма

Приятели на актрисата отрекоха слуха, че тя е приела религията, но разкриха, че е започнала да се образова за различните култури и вероизповедания.
Дамата, която често беше в медийното пространство заради зависимостите си, се е отдала на духовно обучение. Тя изтри всичките си публикации в "Instagram" и написа на арабски "Alaikum salam". 

Близки до Lohan споделиха, че тя официално не е станала мюсюлманка, но е любопитна за тази религия и иска да я изучава по-подробно. "Lindsay се обучава относно различните култури и техните практики. По този начин тя иска да може да разбира хората по-добре и да комуникира с тях по-задълбочено.", твърдят приятели на американката за "New York Post".

В "Twitter" една жена написа, че се радва, че Lindsay Lohan е открила исляма. "Нека Аллах я води и благославя.", заяви още ентусиастката. Друга фенка пък каза: "Чух, че  Lindsay Lohan изповядва исляма. Ако е вярно - alhamdulillah. Бог й е показал правилния път, който да следва.".

Това не е първият път, когато обявяват актрисата за мюсюлманка. Преди две години я бяха снимали как държи Корана докато изпълняваше трудовите си задължения в Ню Йорк. Майка й Dina Lohan разкри за вестника, че е учила децата си да са състрадателни и да уважават хората и техните убеждения.

Малко след появата си в Бруклин със свещената книга на исляма блондинката участва в турското предаване "Haber Turk", където сподели, че четивото й е подарък. "Много близки приятели от Саудитска Арабия, които са били до мен много пъти, но живеят в Лондон ми подариха Корана. Аз го взех с мен в Ню Йорк, защото го изучавам. Той отваря врати пред мен - духовни такива. Той ми помага да разбера коя съм.", категорична бе 30-годишната красавица.

През 2014-та  Oprah Winfrey й взе интервю, в което звездата призна следното: "Аз съм много духовна личност и ставам все по-духовна с времето. В течение съм що е то молитва и медитация. Има толкова много сили в този свят, които са по-велики от мен. Аз съм благословена и съм късметлийка, че имам този дар, който мога да го споделя с други хора.".



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: