четвъртък, 11 септември 2014 г.

Дейвид Бекъм: Късметлия съм, че имам Виктория

Футболистът призна, че се чувства изключително щастлив, че има толкова талантлива жена и похвали съпругата си за постиженията й в модната индустрия. 


Пенсионираният спортист призна, че е късметлия, че се е оженил за Виктория. Той похвали дизайнерката, с която са женени вече 15 години, за таланта й и разкри, че с нейна помощ са направили колекцията му за британската марка "Belstaff". 

В интервю за "Access Hollywood" Бекъм казва: "Определено да имаш жена, която има виждане за това, което прави, е цяло богатство. Щастлив съм. За моята колекция направих някои избори и тя направи своите. Тя ми показа нейните идеи и ме пита за мнение. Така постъпих и аз. Това е да си женен. В това се крие тайнството да имаш партньор, да имаш съпруга с набито око. През годините сме си давали съвети за различни неща - за колекции или какви дрехи да носим. Така че е хубаво да имаш някой толкова талантлив, колкото е тя." 

39-годишната звезда вярва, че децата им също започват да се интересуват от мода и вземат този нюх за красота. "Те са много стилни. Ние винаги ги оставяме сами да избират как да се  носят. Разбира се, като родители стоим над тях, но се радваме за усета, които проявяват.", споделя още футболната легенда. 




Снимка - https://www.facebook.com/

Няма коментари: