сряда, 10 септември 2014 г.

Любо Киров катастрофира - оцелял по чудо

Певецът е пътувал по магистрала "Тракия", когато автомобила му попада в наводнен участък. Въпреки инцидента, Любо е невредим и благодари на всички за вниманието. 
На 9-ти септември стартира третия сезон на "X Factor", в който Киров е ментор за вторa поредна година. Предаванията, които в момента се излъчват обаче на запис. Именно вчера изпълнителят е катастрофирал на път към Стара Загора.

Според експерти, които са измъкнали музиканта, колата е била напълно неуправляема. Джипът BMW X5 е плувал във вода, а в подобна ситуация водача остава безпомощен, защото се получава аквапланинг. Моторното превозно средство на певеца е излетял над 30 метра, минало е през мантинелата и се е забило в огромна локва.

За радост и информация на всички фенове, колеги и близки - талантливия плевенчанин е в добро физическо състояние. Часове след неприятната случка той написа в социалните мрежи: "Приятели не се притеснявайте за мен! Добре съм и съм абсолютно здрав! Бог ме запази без драскотина. Катастрофата беше тежка, но абсолютно всичко е наред! Продължаваме напред! Благодаря ви още веднъж за отношението!:)".

Наскоро бившият вокал на група "Те" участва заедно с маестро Живко Петров, Орлин Павлов и Белослава в "Summer Jam". Проектът беше представен на меломаните в Бургас и Варна.

Предстои да излезе видеото към най-новия сингъл на певеца "Знам". За клипа той работел с режисьора Васко Стефанов. „Решил съм този път да направя нещо грандиозно – нещо, каквото не съм правил никога досега. Клипът ще бъде едновременно фантастичен и екзистенциален. Ще има сериозни технологии, 3D анимация, ще се вижда планетата Земя, а аз ще съм последният човек. А внушението - човек се опитва да се спасява физически, но не това е истинското спасение. Голямото спасение е духовно и не е свързано с местенето от град в град и от държава в държава, нито пък от планета на планета. Това е замисълът на клипа, а в тънките му детайли със сигурност ще има частици от мен самия, защото това е част и от моето мислене.“, споделя още Любо в свое интервю за сайта Moreto.net. 






Снимка - https://www.facebook.com/

Няма коментари: