петък, 5 септември 2014 г.

Lenny Kravitz сънувал Jennfier Lawrence

Певецът, който участва в общ проект с актрисата, разкри, че често я сънувал. Той обаче не смеел да й признае този факт.
Както знаете, наскоро хакери успяха да се доберат до голите снимки на звездите в Холивуд. Една от потърпевшите е именно чаровната блондинка, за която темата е доста натоварваща, защото тя се страхува, че фотосите могат да попречат на кариерата й. 

Дали обаче само това е причината музиканта да не споделя сънищата си с партньорката си от "Игрите на глада"?! Лени призна, че мислел за нея преди лягане и след като се събуждал. 

Той обяснява пред сп. "People": "Звучи наистина смешно, но бях някъде с Jennfier Lawrence. Ние се движехме в обща компания, но тя стоеше до мен. Аз й писах съобщение, когато се събудих, но не й казах за съня."

Кравиц е много благодарен за успехите в живота си. Един от ключовете за това счита, че дължи на факта, че се обгражда само с позитивни и щастливи хора.

"Заобиколен съм от много смешни, интересни хора и се смея на глас всеки ден. Това е от съществено значение, специално за мен. Както в момента - репетирам с бандата си, но нещата наистина са извън контрол и са много забавни.", допълни рокаджията. 

Лени не крие, че е много емоционален и дори е плакал на партито по повод рождения му ден през май. "Толкова много хора бяха там. Хора, които наистина значат много за мен. Моята дъщеря Zoe и нейната майка Lisa Bonet, мои добри приятели, братовчеди, роднини. Много ценни хора, които ми показаха любов.", споделя още американеца, който тази година навърши 50. 





Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: