четвъртък, 25 септември 2014 г.

Kendrick Lamar се отказва от музиката?!

Изпълнителят е взел решение да си даде почивка от писането на нови песни и текстове, защото не желае проектите му да са повлияни от външни фактори. 


Lamar се отказва от музиката, защото не иска собствените му парчета да са създадени под влиянието от нещата, които той слуша. По този начин музиканта счита, че ще се изолира от тази индустрия, в която има определени стандарти. 

В свое интервю за 97.1 AMP радио той споделя: "Когато се опитвам да работя по албум или просто песен обикновено отричам всичко, което чувам по радиото. Правя го, за да не се влияя от това, което ми харесва или не ми харесва. Така че влизам в студиото и записвам това, което чувствам без да се съобразявам с нормите на средата и как ще го приемат хората. Защото в краят на деня, човече, аз съм артист и мразя да съм в застой."

27-годишният рапър пусна най-новия си сингъл тази седмица. Той се казва "I" и можете да го чуете тук: https://www.youtube.com/. Това на практика е първият проект на американеца от две години насам. През 2012-та Kendrick издаде дебютния си албум "Good kid, m.A.A.d. city". Изпълнителят се надява, че втората му компилация ще е готова в най-скоро време. 

"Надявам се албума да е готов преди началото на 2015-та. Работя здраво в студиото.", разкрива още талантливия младеж пред Carson Daly. 





Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: