вторник, 21 април 2015 г.

Ella Eyre е новото лице на "Armani"

Певицата следва стъпките на колежката си Beyonce и стана рекламно лице на "Emporio Armani Diamonds". Дизайнерът бил впечатлен от стила и индивидуалността й. 
Британката ще е новото лице на парфюма на "Armani". Въпреки че Ellla била доста нервна при срещата им, той харесал стила и индивидуалността й. 

Тя споделя пред вестник "Daily Mirror": "Знаех, че съм одобрена, но нямах право да казвам на никого. Georgio Armani се приближи към мен и ми каза, че му допада стила ми. Ходихме на суши заедно в Nobu - беше вълнуващо. Не се притеснявах за това какво да облека, защото хората ме подготвиха какво да сложа.".

Брюнетката има договор с агенцията "Models 1" и работи упорито, за да остане във форма и признава, че избягва месото в диетата й и вдига тежести, за да има стегната фигура. 

"Току-що навърших 21 и знам, че това не ме прави стара, но искам да се информирам за тялото си и и това как да го поддържам и как изглеждам като цяло. Не ям месо в момента, а само риба. Добре се храня и тренирам. Имаме личен треньор с бандата ми по време на турнета. Винаги махам грима си, когато лягам да спя и пия много вода, повече отколкото съм свикнала. Ще видите разликата, когато започнете здравословен начин на живот.", допълва красавицата. 




Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: