петък, 17 април 2015 г.

Avril Lavigne се бори с Лаймската болест

Певицата се чувства добре и е заредена да твори нови проекти. Тя отказва да се поддава на болестта и вярва, че ще излезе от това състояние по-силна, отколкото е била преди. 
От октомври 2014-та младата изпълнителка е била на легло. Дълго време криеше за заболяването си докато най-накрая призна за него. 

Въпреки спекулациите за развод дамата е щастливо омъжена за Chad Kroeger, който е плътно до нея в този момент. Причината за болестта й е най-вероятно ухапване от кърлеж, което предизвиква болка в ставите и кожата, както и проблеми със сърцето и нервната система.

В интервю за "Good Morning America" Avril каза: "Аз вярвам, че ще изляза от тази болест по-здрава и по-силна, отколкото бях преди. Аз гледам на перспективите в живота ми. Избрах да гледам на позитивните неща.".

30-годишната певица сподели още, че е ходела от лекар на лекар осем месеца преди да й открият Лаймската болест и начина, по който да я преборят. 

Преди дни излезе и най-новата песен на Lavigne "Fly", която ще бъде представена по време на Световнилетните игри "Спешъл Олимпикс" в Л.А. тази година. Парчето е било готово преди блондинката да се разболее, но сега гледа по-различен начин на него. "В него се говори за вътрешната сила и смелост. Тази песен има съвсем ново значение за мен вече. Има нещо магическо в нея.", допълва още канадката. Видеото можете да видите тук: https://www.youtube.com/.




Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: