петък, 3 април 2015 г.

Rihanna се чувства като аутсайдер

Певицата призна, че се страхува, когато е в непозната за нея среда и не обича да среща нови хора. Тя разкри, че още в училище се чувствала като аутсайдер. 
Любопитно e, че една от най-провокативните изпълнителки в Америка не обича различната социална среда. Нещо повече - Rihanna се чувства застрашена, когато е сред непознати. 

Тя споделя в интервю за списание "Essence" следното: "Чувствам се като аутсайдер още от първия ми учебен ден. Мисля, че наистина съм такава. Когато съм вкъщи имам чувство за сигурност и комфорт. Принадлежа на това място, познато ми е и тогава съм себе си. Когато напусна дома си и съм в различно обкръжение с други хора се сблъсквам с нови неща. Те са странни за мен и аз за тях. Това може да е болезнено особено за децата, но трябва да се разбирате по между си. Понякога е доста тежко, защото имате различен произход и култура. Важното е да си себе си без значение какво се случва."

Красавицата признава, че е вдъхновена от героинята си Tip, която озвучава във филма "Home". "Искам да съм като нея. Вдъхнових се от нейната смелост и решителност. Дори в реалния живот има моменти, когато започваш да се съмняваш или да чувстваш, че нещо не е правилно. Нещо отива в погрешната посока или пък става много бавно. Не трябва да е толкова сложно. Започваш да губиш надежда. Този филм ми върна обратно тези качества.", казва още пред изданието звездата от Барбадос. 

Преди два дни певицата изненада водещия Джими Кимел за Денят на шегата. Рири влезе в спалнята му заедно с танцьори, диско осветление и пусна на плейбек най-новото си парче "Bitch Betta Have My Money". Тя скочи в леглото на шоумена и започна да го замeря с възглавници и долари.

В момента талантливата дама освен, че подкрепя инициативата за музикалната платформа на Jay-Z "Tidal" подготвя нов албум и световно турне, на което се очаква да тръгне догодина. 



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: