вторник, 7 април 2015 г.

Nina Dobrev напусна "The Vampire Diaries"

Актрисата разкри, че ще се откаже от проекта в краят на шести сезон. По този повод тя вече организира парти, на което се сбогува с колегите си и екипа на сагата.
Звездата, която е родена в София, анонсира новината в "Instagram". Именно там Нина написа: "Прекарах красив уикенд на езерото Lanier в Грузия със семейството ми от "TVD", екипа и артистите от "The Vampire Diaries". Искам да съм първата, която Ви съобщава, че това не беше просто почивка, това беше парти за довиждане.".

26-годишната дама, която влезе в образа на главната героиня Елена Гилбърт в американската драма, не крие, че няма да се завърне в седмия сезон на сериала. "Винаги съм знаела, че искам историята на Елена да е описана в шест сезона. За тези шест години имах страхотно пътуване, което ме научи на много неща. Бях човек, вампир, двойник който се представяше за човек, човек който се представяше за двойник. Бях отвличана, убивана, възкръсвах, бях измъчвана, проклинана, бях смъртна и безсмъртна и все още има толкова много, което да видите преди края на сезона през май.", споделя Добрев. 

Както знаете красавицата излизаше с партньора си в продукцията Ian Somerhalder, но сложиха край на връзката си през 2013-та. Тя изказа благодарността си към феновете на сагата като им обеща, че до края на шести сезон ще има много интересни моменти за гледане. "Вие дадохте толкова много любов, подкрепа и страст, които едва ли някой някога би си представил, преди седем години на едно момиче от Канада, което отиде в Л.А. на прослушване за ТВ шоу като "Twilight". Обичам ви. Затегнете коланите си, защото нямате представа какво ви очаква.", допълва още талантливата актриса. 



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: