сряда, 10 юни 2015 г.

Amber Rose вярва, че е "феминистко чудовище"

Блондинката разкрива, че социалните медии са я научили как да стане "мъжко момиче". Тя допълва, че макар да е била покорна на мъжете, с които е била се е чувствала нещастна. 
Скандалният модел призна пред списание "Cosmopolitan", че именно социалните мрежи са й помогнали да разбере що е то "женска сила". "Аз винаги съм заставала зад жените и тяхната власт, но не съм била напълно отдадена на тази кауза, защото съм слушала мъжа до мен и винаги съм била нещастна от този факт. Мисля, че имах нужда от време, за да порасна.", заявява за изданието Rose. 

По думите й в живота на всеки идва момент, в който се пита кой е той. Понякога това може да се случи, когато човек е на 25, но при нея е било на 31 години. "Не бях наясно със себе си преди това. Считам, че социалните медии до някаква степен ми помогнаха да създадат "феминисткото чудовище", в което се превърнах.", споделя още Amber. 

Както знаете тя беше омъжена за Wiz Khalifa, от когото има дете, а преди него е излизала и с Kanye West. Когато е била на 15 години провокативната дама е работила като стриптизьорка. "Работих го и си казвах "Ох, не, не мога да го направя.". Бях дете. Мисля, че още бях девствена по него време. Да бъда качена на сцената и да си показвам гърдите беше шок. Казвах си "Ох, Боже, това не е за мен.""., разкрива американката. 

Когато става по-голяма тя започва свободно да говори за тази си работа дори казва, че се е забавлявала. "Това беше най-доброто време в живота ми. Всички момичета бяха наистина много готини. Момчетата нямаха право да ги докосват. Никога не съм била жертва на сексуално насилие.", разяснява блондинката. 



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: