вторник, 2 юни 2015 г.

Jake Gyllenhaal: Контролирани сме от Луната

Актьорът вярва, че хората са под въздействието на циклите на Луната. Според него те оказвали голямо влияние върху човешкото поведение, защото 90% от тялото ни е съставено от вода.
Jake смята, че лунните цикли са естествено явление и начина, по който те рефлектират върху човека е в следствие на това, че телата ни съдържат вода. Той споделя пред списание "Esquire": "Вярвам дълбоко в подсъзнанието, в това, че буквално сме събрали молекули от пространството, в което се намираме. Ние се състоим 90% от вода, така че ни засяга, когато има пълнолуние. Щом има контрол върху морето защо да няма и върху нас. Звучи ми логично.".

34-годишният Gyllenhaal, който прекара шест месеца с полицаи, за да може да влезе в ролята на Brian Taylor в "End of Watch", е уверен, че всеки артист трябва да прави точно така, за да се потопи изцяло в образа си. Той допълни в интервюто си: "Ако прекарвате достатъчно време в средата на характера, който трябва да играете, както например аз бях с полицаите, молекулите на тази среда би следвало да ви променят. Тогава зрителите си казват "Почувствах нещо, което обикновено не усещам.". 

Звездата е участвала в разследвания, обличала е различни дрехи и е била под прикритие. "Никога не съм се чувствал по-добре в Л.А. Беше невероятно преживяване, когато бях на изток и работех с полицаите, защото се докоснах до тази култура, особено до испаноговорящите.", признава още американеца.



Снимкаhttps://www.google.bg/

Няма коментари: