четвъртък, 11 юни 2015 г.

Jennifer Aniston рядко носи грим

Актрисата разкри, че не се гримира често и предпочита традиционните методи, за да запази кожата си свежа. Работата й е помогнала да избере по-естествената визия. 
46-годишната дама призна, че не обича да носи грим и това се дължи на актьорската й професия. Тя предпочита лицето й да изглежда "чисто и свежо". 

Пред британското издание "HuffPost UK Style" Jen сподели: "През по-голямата част от ежедневието ми не нося грим. Когато работиш такава работа, в която хората ти слагат какво ли не по лицето идва момент, в който искаш да си "чист". Когато излизам слагам лек овлажнител, коректор и спирала. Така се чувствам добре.".

Звездата, която е сгодена за Justin Theroux, набляга на традиционните методи за красота. "Честно казано залагам на хидратацията и пиенето на много вода. Вече съм изпила четири бутилки днес. Това е много важно. Много хора забравят да го правят, но трябва да си го напомняме.", категорична е актрисата.

Освен това тя вярва, че сънът също е фактор за добрия външен вид. "Можете да бъдете здрави, колкото желаете, но ако не си почивате и нямате качествен сън тялото ви ще си го поиска.", допълва американката. 

Дженифър, която е израснала в Гърция и Ню Йорк, заяви, че като по-млада е изглеждала по по-различен начин от сега. "Тинейджърските ми години бяха най-лошите в живота ми. Носих се в готик стил - кожата ми беше много бледа и имах тъмни червила. Боядисвах се с някакви ужасни цветове. Не беше готино. Когато бях на 20 години се преместих в Калифорния и видях всички деца, които са израснали тук колко естествени са и реших да се променя.", казва още блондинката.



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: