вторник, 23 юни 2015 г.

Jessie J претърпя операция, но крие причината

Певицата призна, че е била приета в болница поради здравословен проблем. Не е яснo обаче защо се е стигнало до хоспитализирането й, както и дали ще продължи с турнето си. 
В момента звездата беше на световна обиколка, на която представя най-новият си проект "Flashlight". Сингълът вече влезе в топ 5 на австралийските чартове. а във Филипините стана на първо място. Песента се превърна в истински хит във Великобритания, Норвегия, Швеция. Франция, Холандия, Германия, Нова Зеландия и Югоизточна Азия. 

В "Instragram" изпълнителката публикува "преди" и "след" видео и снимки, на които се вижда, че си е сложила по съблазнителен и шеговит начин чорапи в болницата. Малко по-късно обаче Jessie e закована в леглото със система на ръката.

Тя съобщи на феновете си, че се нуждае от медицинска процедура, но не уточни каква и ще бъде извън социалните мрежи докато се възстанови. "Ще бъда offline за няколко дни и искам да ви покажа защо. Не споделям по принцип лични неща особено когато се касае за здравето ми, но исках да ви информирам преди някой друг да го направи и да напише нещо по-гадно. Бъдете сигурни, че съм добре, както казах и във видеото. Претърпях операция вчера и имам нужда от почивка. НЯМА ДА КАЖА ЗАЩО. Моля, не ме питайте и не ме тормозете, нито близките ми. Това е нещо лично и знам, че можете да го разберете. Просто исках да кажа на почитателите ми, че ако отделят една минута за любов, молитва и пожелания към мен ще е всичко, от което имам се нуждая сега.", сподели британката. 

27-годишната звезда, която бе на турнето "Sweet Talker", допълни, че състоянието й не е свързано със сърдечен проблем. Както знаете J получава инсулт на 18 години. "Нуждая се от сън, пай и каша, но най-вече съзнанието ми да се фокусира върху подобряването на тялото ми. Нямам проблем с гласа или със сърцето. Те са добре. Искам да използвам момента да изпратя целувки и прегръдки на всеки, който е в страдание точно сега без значение дали си е у дома или в болница.", заяви още певицата. 



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: