четвъртък, 6 август 2015 г.

Alice Cooper: Да си алкохолик е поучително

Изпълнителят вярва, че да си зависим от спиртните напитки може да се окаже образователно. Той се е отказал от пиенето, за да може да продължи да се занимава с музика.
67-годишната звезда разкри, че не съжалява за годините, в които е била зависима от алкохола, защото след тях се е почувствала по-силна личност. 

На въпрос на журналист от списание "Digital Spy" какво би посъветвал по-младите Alice сподели: "Ще ви кажа истината, винаги съм мислил, че ще кажа: "О, не посягайте към алкохола.", но след като преминах през това и особено докато бях с момчетата си беше поучително. Фактът, че се справих ми даде много енергия по-късно. Чудех се дали мога да се измъкна сам, защото бях класически алкохолик - на практика никой и нищо не можеше да ни спре.".

Певецът от "Hollywood Vampires", чийто нов албум ще излезе на 11-ти септември, бил изправен пред ултиматум - да продължи да пие или да се откаже и да продължи с музиката.

"Това беше избор на живот или смърт. Докторът ми каза: "Можеш да отидеш и да се присъединиш към колегите си, които вече са си отишли или да направиш още 20 албума. Най-добре вземи това решение до три седмици, защото само толкова време ти остава.". Тогава си казах, че искам да записвам. Краят беше наистина много поетичен, реших, че не искам да умирам с останалите и искам да ги почета с тази нова компилация. Имаше две основателни причини да се откажа от пиенето."., допълва Cooper. 



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: