вторник, 25 август 2015 г.

Claudia Schiffer пази старите си дрехи

Моделът призна, че никога не хвърля износените си дрехи. Според нея някои облекла ще са вечни, а други - стилни.  
45-годишната дама, която стана популярна през 90-те години, споделя, че пази повечето дрехи докато се е занимавала с мода. Тя счита, че някои неща могат да се носят по всяко време, а други ще си останат стилни завинаги. 

В интервю за списание "Vogue" Schiffer казва: "Опазих всички мои дрехи през всички тези години. Имам голям реквизит и не мога да се оплача. Имам дрехи за всеки сезон. Например открих една червена чанта на "Chanel" от преди 20 години, която ще е вечно на мода. Съчетах я с нов чифт обувки и рокля. Тенденциите винаги се повтарят. Така например дънки от преди 4 години на "Stella Mccartney" ще са актуални и това лято.".

Блондинката е категорична, че когато създаваш модна линия трябва да мислиш за дълго време напред. Тя си партнира с луксозния бранд "Tse" и заедно пускат нейната колекция от дрехи. "Винаги съм била модел и след 25 години в модната индустрия почувствах, че да мина в сферата на дизайна е естествен процес и завършек на кариерата ми на модел. Като създавам дреха винаги се питам дали ще я облека след 5 или 10 години? Надявам се посланието ми да е ясно: непреходни, удобни дрехи за всеки ден. Стилът ми е повлиян от живота ми във Великобритания.", допълва още германката.



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: