петък, 14 август 2015 г.

Michael Jackson не знаел кой е Pharrell Williams

Кралят на поп музиката не бил чувал за колегата си докато един ден не влезли в студио и не заработели заедно. Посредник между тях бил Justin Timberlake.
Иконата на поп-а, която почина през 2009-та, поканила Pharrell да запишат общо парче. Това обаче се сторило странно предложение за Williams, защото Jackson не знаел за него и каква музика прави. 

Припомняйки си за тази среща продуцентът споделя: "Той ме пита дали някога съм влизал в студио. И аз си казах: "Какво? Та нали ти ми се обади?". Но не можех да му кажа това. Все пак беше не кой да е, а Michael Jackson!".

42-годишният изпълнител е написал няколко песни за Michael, които в крайна сметка отишли при Justin Timberlake. 

Във радио шоуто "Beats 1" певеца допълни: "Първата ни среща трябваше да бъде да се видим и да говорим за музика и за парчетата, които той свали. Не знам дали той разбра, че ще ги дам на Justin. Бях точно с него в студиото, когато ми съобщиха, че имам обаждане от Michael Jackson. Помислих, че някои от приятелите ми се шегуваше и се правеше на интересен. Чух някой да яде пуканки и знаех, че това беше той. Той е Царят на контрола и знам, че той го е планирал. Каза ми: "Хей, ти работиш с Justin, нали?". Това е супер яко. Дано ви се получат добри сесиите, момчета. Поздрави го от мен.". Тогава Timberlake ме попита кой беше и не се учуди, защото такива неща били типично в негов стил.", обясни още Williams.



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: