понеделник, 3 август 2015 г.

Will Smith: Не се развеждам!!!!

На актьорът явно му писна от слухове и публично отрече да се разделя със съпругата си. Той се закани, че ако това някога се случи ще го съобщи лично. 
Звездата написа послание в социалните мрежи след като цял ден папараци разпространяваха новината за развода й с Jada Pinkett Smith. 

46-годишният артист написа във фейсбук: "Обикновено не реагирам на глупостта, защото е заразна. Толкова хора обаче ми писаха, че съжаляват за развода ми, че реших да не съм глупак и аз. За сведение на всички аз и Jada НЕ СЕ РАЗВЕЖДАМЕ!!!!!". Освен това той обеща: "Ако някога реша да се разведа с Кралицата ми, ЗАКЛЕВАМ СЕ ще ви уведомя лично!". Малко след публикацията на Will половинката му написа: "Моят крал каза всичко!". 

Влюбените сключват брак през 1997-ма и имат две деца - 17-годишния Jaden и 14-годишната Willow. Те са една от двойките в Холивуд с най-дълъг стаж заедно. Това е и причината журналистите винаги да се интересуват от отношенията им. Семейството има и собственост на стойност 240 милиона долара и това допълнително увеличава любопитството на хората.

Това не е първият път, в който се пише или говори за развода на Smith. Преди седмица Pinkett даде интервю за списание "American Airways", в което призна, че такива пикантерии около личния й живот вече не могат да й навредят. Тя не крие, че през годините връзката им се е променила, но в никакъв случай не може да се каже, че е за лошо.

"Бракът минава през промени. И връзките се променят. В този живот е така. Тогава хората започват да се интересуват какво става. "Развеждат се!". Да, ама не. Когато хората видят тази промяна и се опитват да я запълнят с нещо друго.", допълва дамата.



Снимка - https://www.google.bg

Няма коментари: