четвъртък, 20 август 2015 г.

Matt Damon: Бракът е лудост

Актьорът счита, че бракът е луда идея, но въпреки това е щастливо женен за Luciana Borroso. Той се чувства късметлия, че е попаднал на точната жена. 
Matt вярва, че да "залепиш" нечий живот за този на друг е лудост. Макар това си убеждение той е доволен от избора си и обожава съпругата си.

По време на премиерата на последния му филм Damon каза: "Мисля, че бракът е лудост. Луда идея. Аз обаче съм щастлив, че съм женен за жена си.".

44-годишната звезда има една доведена дъщеря Alexia на 17 и три от сегашната си половинка Isabella на 9, Gia на 7 и Stella на 4 години. Актьорът, който е с дамата до себе си от 2005-та насам, е на мнение, че тайната на щастливия и здрав съюз е да се чувстваш късметлия с любимия си човек. 

Пред "Entertainment Tonight" той заяви: "Не бих давал съвети на хората как да развият отношенията и връзките си. Аз съм късметлия, че открих съпругата си. Ако има въобще разковниче то това е да имаш късмет."

Ben Affleck, с когото продуцираха заедно "Green Light" и който е голям приятел на Matt, наскоро се раздели с Jennifer Garner. Те също бяха семейство цели 10 години. По този повод Damon коментира: "Той се чувства прекрасно. Усмихва се широко.". 



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: