сряда, 19 август 2015 г.

Halle Berry не празнува рождените си дни

Актрисата призна, че никога не е имала празненство за рождения си ден. Нейни приятели са правили опити да я изненадат, но тя не отивала на партитата. 
Красавицата обясни, че не е голям фен на остаряването и това е причината да не желае да отбелязва рождената си дата. 

Halle сподели в шоуто на Jimmy Kimmel: "Предполагам съм имала едно парти като дете, но не го помня. Като върна лентата назад обаче не се сещам някога да съм имала купон по повод рожден ден.".

Веднъж близките на дамата пробвали да й поднесат торта и да я изненадат, но тя въобще не се появила на събитието. "Една година моите приятели ми казаха, че ще имам парти за рождения си ден, но един от тях ме предупреди, че ми готвят нещо и тогава си казах "Хм, добре, ще видите какво ще направя. Аз ги изненадах. Не отидох на партито. Бях си вкъщи с чаша вино, гледах телевизия и знаех, че те са в очакване да се покажа.", разкрива бунтарката Berry. 

По думите й те се научили по трудния начин, че никой не може да я сюрпризира с нещо, когато не иска. "Празнувам, но с децата си. Правя нещо скромно със семейството си, но не големи и шумни празненства.", допълни в предаването още звездата. 



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: