четвъртък, 13 август 2015 г.

Simon Webbe става актьор

Музикантът има амбицията да се превърне в сериозен артист в Холивуд. Той дори си мисли да се измести да живее там, което означава, че ще напусне "Blue".
Изпълнителят има желание да стане известен в Америка и да се премести в Л.А. Той обмисля тази крачка, защото така ще е по-близо да сбъдне мечтата си. 

В интервю за вестник "The Sun" Simon казва: "Там, където искам да бъда е Hollywood. Ако искам да отида там трябва да го заслужа. Всички отиват там. Ако приемам сериозно нещата е необходимо да съм там.".

Webbe участва в предаването на ВВС "Strictly Come Dancing", преди да влезе като член на момчешката банда "Blue" е играел в различни постановки в училището му в Birmingham. Когато станал на 15 години решил, че иска да се занимава с музика.

"Мога да се идентифицирам с Hansom и Town Hall там, където за първи път стъпих на сцена. Чувствам, че сега завършвам кръга. Бях в главната роля на пиесата "The Days of Our Childhood". Не помня съдържанието добре, но знам, че ми харесваше да съм на сцената. Винаги е имала една част в мен, която е желала да се забавлява и да се откроява.", разкрива още британеца пред изданието.

Интересна ще е реакцията на колегите му от групата и на феновете, които със сигурност ще усетят липсата на чернокожия талант ако се откаже от пеенето и замине за САЩ. 



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: