сряда, 5 август 2015 г.

Paris Hilton: Имам перфектна кожа

Дамата признава, че добрият външен вид дължи на съветите на майка си. Една от тайните й е да не се "препича" на слънце като повечето подрастващи. 
Не веднъж блондинката е казвала в интервюта, че не се излага на слънчеви лъчи. Така например като е била по-малка Paris e предпочитала да си стои у дома вместо да е с приятелките си, които са стояли с часове на плажа с цел да направят тен. По този начин тя счита, че е запазила кожата си по-здрава и в момента не е необходимо да се подлага на козметични операции, да си слага ботокс и т.н.

Пред списание "New You" Hilton сподели: "Никога не съм прибягвала към хирургията през живота си. Хората обичат да си повдигат разни неща, но аз съм щастливка понеже слушах съветите на майка ми за това какво е добре да правя на моята възраст. Тя ми казваше да стоя далеч от слънцето. Моите приятели се "пържеха" всеки ден и сега всички изглеждат много по-стари или имат ботокс.".

Звездата не крие, че е мислила за корекцията, която подмладява, но дерматолог я посъветвал да не си слага ботокс. Специалистът й заявил: "Отказвам да ти сложа. Твоята кожа е перфектна. Няма да го направя докато ти нямаш нужда от него. Не знам дали въобще някога ще имаш нужда от това.".

Богаташката допълва, че няма нищо против естетичната медицина. "Всички от моите познати са пробвали и имат гърди, носове, брадички, скули. Аз живея в Холивуд и съм свикнала с това да виждам подобни гледки. Аз просто не искам никога да го правя.", категорична е всестранно развитата дама. 



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: