понеделник, 24 август 2015 г.

Eva Longoria: Искам да съм женската версия на George Clooney

Актрисата е на мнение, че Hollywood трябва по-широко да разпространява реалността и това какво се случва в обществото. Дамата иска да продуцира филми и да се съсредоточи върху бизнеса си. 
40-годишната американка с мексикански произход призова филмовата индустрия да отразява повече действителността и да е внимателна към хората от малцинствата. Тя насочва погледа на зрителите към това как останалата част от обществото се държи спрямо тях. 

Eva споделя пред испанската информационна агенция "EFE": "Ние латиноамериканците сме около 16% от населението на Земята, но едва 7% от нас сме в света на киното и телевизията. Трябва да създадем съдържанието и сценариите, които искаме да видим по екраните.".

Longoria e уверена също в това, че латиноамериканците, които са част от гилдията не трябва да са само артисти, а и писатели, продуценти, режисьори и т.н. Тя разкри, че мечтае да е женската версия на George Clooney. 

"Искам да съм дамския образ на George Clooney. Той ръководи, продуцира и създава звезди. Искам да бъда отговорна за крайния продукт.", признава още красавицата. Тя е категорична, че актьорската професия за нея е към своя край. 

"Винаги съм била фокусирана върху бизнеса. Работела съм с корпоративна Америка преди да стана актриса и знаех, че актьорската кариера е временна. Тя ми даде платформата, от която имах нужда, за да свърша моята благотворителна дейност. Даде ми и финансово обезпечение и съумях да се съсредоточа върху други мои бизнес идеи, започнах нов бизнес и дори помогнах на хора да започнат свои бизнеси.", казва още брюнетката.



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: