вторник, 18 август 2015 г.

Cara Delevingne се отказа от модата

Красавицата потвърди новината в свое интервю. Тя изоставя кариерата си на модел, за да се съсредоточи върху тази на актриса. 
23-годишната дама разкри пред британски вестник, че е решила да се откаже от подиума. Освен това тя призна, че индустрията е оказала голямо психическо влияние върху нея и е променила мнението й за начина, по който приема своето тяло. 

Пред "The Times" Cara обявява, че повече няма да се занимава с мода. По думите й хората в тази сфера имат големи изисквания и очаквания, когато става въпрос за появата на модел на сцената. Delevingne описва как е израснала с чувството, че "мрази" собственото си тяло и това е в резултат на стандартите и рамките, които обкръжението й е налагало. 

"Моделството ме направи куха. Не ме накара да израстна като нормално човешко същество. Забравих, че съм млада и се чувствах стара. Аз съм феминистка и то ме правеше болна. Беше ужасно и отвратително. Говоря за младите момичета. Започваш, когато си малка и се подлагаш на гадни неща.", казва британката. 

Над десет години тя бе доста популярна в модните среди. Марки като "Chanel" и "Tom Ford" я предпочитаха за своите изложения, а през 2011-та участва в кампания на "Burberry" заедно с Eddie Redmayne. Година по-късно се обръща към киното и играе във филма на Joe Wright "Anna Karenina". Cara получава първата си главна роля в "Face of an Angel", но става по-известна след появата си в "Paper Towns". През следващите две години ще се включи в общо шест проекта в това число "Pan" и "Suicide Squad".


Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: