понеделник, 18 април 2016 г.

Рут Колева: Ще избягам!

Навръх рождения си ден певицата сподели в социалните мрежи, че е изключила телефона си и има намерение да напусне страната. Тя дори помоли феновете да й изберат дестинация. 
Преди час изпълнителката направи живо включване във фейсбук и призна, че не иска с никой да разговаря."Смятам да избягам някъде и искам вие да решите къде точно ще избягам. Решавайте!", сподели Колева.

Дамата разкри, че става на 26 години и мисли, че вече има бръчки. Баща й я поздравил с думите: "Няма да ти пожелавам голяма да пораснеш, защото вече си голяма.". Това видимо разстроя Рут. След което тя помоли хората, които я гледат да проверят в сайта на летище София за къде има полети и да й кажат къде да се скрие. 

Певицата беше категорична, че ще го направи и само зрителите на чата й ще знаят за това. "Аз по принцип обичам да бягам и да се крия. Искам да ми изберете дестинацията, която ще е моя личен подарък. От мен за мен.", призна изпълнителката.

Варненци писаха на звездата, че я чакат в "Cubo". Тя обаче заяви, че не иска да шофира, а да отиде някъде със самолет и ако може да не пътува осем часа. Някои от предложенията бяха Бали, Куба и Прага.

"Не искам никой да ми звъни, честити. Не искам никой да ми подарява нищо. Искам да избягам! Има ли билети до Прага от София? Моля, кажете! Мислих да правя парти, но се отказах, защото ставам на 26 - вече съм стара. И са ми сложили скоба освен всичко...", допълни софианката.

Столицата на Чехия заинтригува Рут. Тя обаче остана разочарована, защото се оказа, че няма директен полет до там. "Това е невъзможно, безумно. Софийското летище има нов уебсайт и е малко грозен. Почвам да изреждам опциите, а вие почнете да гласувате. Айндховен, Милано, Доха, Мюлхен, Женева, Виена, Ларнака, Неапол, Белград, Франкфурт, Лондон, Москва, Мадрид, Варшава, Малмьо, Пиза. Не съм ходила във Варшава и Малмьо. Явно няма да ми помогнете и ще трябва да си взема решението сама. Май ще отида на летището и ще ги питам къде да избягам.", каза в заключение Колева.




Снимка - https://www.facebook.com/

Няма коментари: