четвъртък, 7 април 2016 г.

Nicki Minaj отрече слуховете за годеж

Изпълнителката направи шокиращи разкрития за личния си живот. Вчера тя гостува в шоуто на Ellen DeGeneres, където не само призна, че не е сгодена, а дори намекна, че е необвързана.
Водещата започна темата за личния живот на звездата като я попита къде е годежния й пръстен. Тя се усмихна и заяви:"Имам два пръстена от това момче, което ме харесва. Той ми ги даде и каза, че ако получа трети то той ще бъде годежен.".

На въпрос от страна на блондинката дали Nicki иска да е сгодена тя отговори, че все още не е сигурна. "Всъщност не искам да казвам, че съм във връзка повече. Хората приемат много навътре нещата. Искам да се върна към това да бъда необвързана. Мина "Свети Валентин", не качих подаръците си в "Instagram" и хората започнаха да говорят, че не сме заедно. Започнаха да ми пишат коментари, че сме разделени, че съм плакала цял ден. А аз си бях в леглото цял ден.", сподели рапърката.

Minaj допълни, че когато най-накрая станала от леглото получила невероятните си украшения от Meek Mill. След това се върнала обратно в леглото и прочела спекулациите, че двамата не били вече заедно. "Това ме накара да осъзная, че без значение какво правиш или колко ти е хубав живота не можеш да впечатлиш хората. Просто трябва да се научиш да си щастлив и да спреш да доказваш на някого, каквото и да е. Има някои неща, които запазвам в тайна. Не искам да коментирам дали съм във връзка, дали съм сгодена. Има момче, което ме харесва. Това е.", категорична е дамата.

Ellen се пошегува, че най-вероятно любимия на певицата няма да е доволен след признанието й, че е необвързана при положение, че й е подарил пръстен със седем каратов диамант. "Това няма значение. Ние сме две души в момента, които преминаваме през тази планета и не знам какво ще се случи. Научих през годините да оставам нещата да стават от само себе си.", обясни още американката.



Снимка - https://www.google.com/

Няма коментари: