петък, 4 март 2011 г.

"Music quiz" - бр. 15 - Ангел Бешев

Като дете е учил пиано и кларинет. Свирил е и в две метъл групи. Правил е музика за около 30 детски постановки за частни и държавни трупи в периода от 1995г. до сега. През 2002 година основава продуцентска къща "Денница Арт", благодарение на която в момента прави образователни представления за деца. През 2008г. издават и диск с детски песнички. Той е музиканта Ангел Бешев.
1. Как започна да се занимаваш с музика?
Ангел: В предучилищна възраст ме записаха на пиано, в трети клас започнах да свиря на кларинет, в пети зарязах кларинета и започнах сам да се уча, да свиря на китара.

2. Трудно ли се прави качествен музикален продукт у нас? С какви трудности се сблъска ти? 
Ангел: За това дали е трудно...сигурно някъде по света е по-лесно, но така или иначе за добър продукт трябват повече време и усилия, които не винаги сме склонни да дадем. За мен музиката все още е хоби /не си изкарвам парите директно с нея/ и всичко е интересно и забавление и не мога да дам обективен отговор.

3. Защо избра да останеш и да твориш в България?
Ангел: Дори не съм помислял да ходя в друга държава, не ме блазни, нямам никакъв интерес. Много малка част от музикалното ми творчество е свързана с професията ми, повечето неща ги правя, защото ми харесва да опитвам.

4. Композираш много парчета, режисираш и твои видеоклипове. Кое е по-лесно да напишеш текста или аранжимента на една песен?
Ангел: Правя нещата различно, понякога написвам някакъв текст, защото искам да кажа нещо и после - ако му дойде ред, правя музика за него, друг път е обратното има някакъв музикален мотив и около него правя текста. А аранжимента - решавам в каква стилистика трябва да е и го правя.

5. Имаш ли си любима китара? 
Ангел: Нямам любима китара, но съм имал китари, за които имам истории.

6. Кои банди харесваш?
Ангел: Различни неща слушам и ме вдъхновяват различно.

7. Мислиш ли, че в момента българите преживяват освен финансова и духовна криза?
Ангел: Духовна криза, сигурно има, но не знам как да я определя и не знам дали сега я има или си е била през повечето време.
8. За какво мечтаеш?
Ангел: Мечтая за много неща, но ако говорим за музика, виждам се като някой, който продуцира други хора, а не като изпълнител.

9.Какво би казал на млади таланти, които се борят някой да ги забележи?
Ангел: Ще кажа само, че това, което имаме и носим като личности въздейства много повече от това, което имаме като умения. Нека имаме повече умения, но без личностно съдържание няма да впечатлим много хора.


За повече информация на феновете:

http://www.facebook.com/



Снимки - личен архив - Ангел Бешев

Няма коментари: