вторник, 28 октомври 2014 г.

Ал Пачино не искал да играе в "Кръстникът"

Актьорът направи интересни признания пред британското списание "Loaded". Той не желаел дa влезе в образа на Майкъл Корлеоне, защото това било "луда задача".
Ал Пачино, който е играл прословутият мафиот във втората част, разкри, че първоначално не искал да се снима, но след преговори с директора на проекта Francis Coppola склонил и приел ролята. 

"Не исках да изиграя "Кръстникът". Не знаех какво щях да правя. Единственото, за което мислех беше, че няма да мога да се справя.", обяснява в интервюто си актьора. От "Warner Brothers" пък били съгласни да го наемат, защото той не бил популярен и скъпоплатен по онова време. 

"Никой не ме искаше. Само Coppola, който според мен беше малко "луд". Въпреки че му казвах: "Какво правиш? Те не ме искат.", а от "Warner Brothers" питаха: "Кое е това дете? Какво толкова виждате в него?"", споделя звездата. 

Благодарение на таланта му режисьорът бил сигурен, че именно той е най-правилния човек, който може да влезе в кожата на Дон Корлеоне. Това било прецедент в киното, защото дори Марлон Брандо трябвало да спечели критиците за ролята на Вито Корлеоне. 74-годишният американец каза още: "Francis ме видя в постановката "Does A Tiger Wear A Necktie?". Бих казал, че съм "късметлия", защото ме хареса, а другите все още не бяха уверени, че искат да ме вземат в продукцията. Мислех, че той ще си изгуби работата заради мен. Въпреки цялото ми уважение те не искаха и Брандо."

Известният артист призна, че е имал проблем с алкохола и е водел битка с него, но се радва, че никога не е страдал от депресия, която да го довърши като колегите му Robin Williams и Philip Seymour Hoffman. "Може да съм бил депресиран, но не съм го забелязвал. Хората изпадат в депресии и това е много, много тъжно и може да е много дълъг и тежък процес. Знам, че съм се борел с неща близки до депресията, но се чувствам пощаден и щастлив, че ме е отминала.", допълва Ал Пачино. 





Снимка - https://www.google.bg

Няма коментари: