вторник, 14 октомври 2014 г.

Pharrell Williams в общ проект с "One Direction"

Музикантът има желание да работи с момчетата и е уверен, че ако запише общо парче с тях то със сигурност ще е успешно и добро. 
Williams, който в момента е съдия в американското предаване "The Voice", e отворен да запише песен с британците. Изпълнителят знае, че няма как да издадат лош проект. 

Pharrell гостува на DJ Nick Grimshaw в "BBC Radio 1". Когато беше запитан дали иска да работи с "One Direction", той отговори така: "Бих се радвал. Кое е най-лошото, което може да се случи? Да пуснем нещо, което няма да се хареса ли? Няма как да стане.".

Продуцентът, който си е партнирал с "Daft Punk", Robin Thicke, Kylie Minogue и Ed Sheeran, призна също, че животът му се е променил след като е станал солов артист. "Преди две години продуцентската ми компания "Columbia Records" искаше да преговаря с мен. Животът ми се промени коренно от тогава насам. Не бях свикнал с това. Единстевената причина да се съглася да работя с тях беше, че бях докоснат, че имаше някой, който оценява, това, което правя. Не съм се молил за внимание. Преди първото ми шоу не бях сигурен какво и как трябва да направя. Бях неуверен.", споделя още 41-годишният певец. 

Според чаровният талант той е съумял да стане добър продуцент благодарение на факта, че се е чувствал удобно в кожата на изпълнител. Ако все пак запишат дует с Niall Horan, Louis Tomlinson, Zayn Malik, Liam Payne и Harry Styles и се налагат корекции звездата е категорична, че има начин да се справи с всяка ситуация. Не изключва вариант и да се откаже да продуцира песента с цел реализацията й. 



Снимки - https://www.google.bg/
Колаж - "Импулс"

Няма коментари: