четвъртък, 23 октомври 2014 г.

Tyga напуска "Cash Money Records" заради Drake

Рапърът обмисля сериозно идеята да се оттегли от музикалният лейбъл на Lil Wayne. Той може и да се самопродуцира, защото според него някои от колегите му не са себе си.
Младежът решил да се отдалечи от музикалната компания понеже не се чувства добре в присъствието на Drake и Nicki Minaj. Tyga, който има договор с "Young Money Entertainment" и "Cash Money Records", признава, че не е спокоен в лейбъла. 24-годишният изпълнител сравнява оставането му там с връзка между двама влюбени, която е пред разпад, но насила и на всяка цена трябва да се съхрани. 

Една от основните причини за оттеглянето на американеца е, че не харесва Drake като личност и освен това счита, че той е фалшив. "Аз ще се опитам да съм независим. Не се разбирам добре с Drake и Nicki Minaj. Него не го одобрявам като личност. Той е фалшив за мен. Харесвам музиката му - дано ме разберете правилно. Мисля, че прави добра музика, но ние сме различни хора. Бяхме принудени да сме заедно и беше странно. Това е все едно да задържиш двама във връзка, която е обречена.", казва рапъра пред сп. "Vibe".

Той не крие, че от шест години е добър приятел с Крис Браун и че доста често прекарват времето си заедно. Живеели близо един до друг и не само музиката ги събирала, но и живота. 

"Подписах с "Young Money" само защото исках да работя с Wayne. Той ни обединяваше. Не съм подписал договора си заради Drake или Nicki Minaj. Беше заради отношенията ми с Lil. Опитах да бъда добър и мил с всички, но всеки е индивидуален, има различни мотиви и характер. Тогава осъзнах, че това не е мястото, където ще мога да израстна.", допълва разочарования талант.




Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: