четвъртък, 30 октомври 2014 г.

Аштън се учи от "Google" как да бъде родител

Актьорът призна в американско шоу, че той и Мила Кунис се учели от интернет как да бъдат добри родители. Преди месец им се роди дъщеричка, която кръстиха Wyatt.

Доведените дъщери на Кътчър от бившата му съпруга Деми Мур заявиха, че двойката е правила усилено проучване в известната търсачка преди да се появи първородното й дете. 

Преди дни артистът гостува в предаването "The Talk", където сподели: "Всички казват, че като имаш дете, то не идва с ръководство за правилна употреба. Това обаче не е вярно, защото "Google" дава много в това отношение. Можеш да намериш почти всичко, което те интересува. Аз отивам при партньорката ми и правим избори. Двамата правихме доста изследвания.".

36-годишният американец не крие, че е бил като баща за тинейджърките на екс-половинката си. "Имам опит с момичетата от 7 до 25 години. Новородените обаче са нещо съвсем различно. Ето защо започнахме да се учим какво значи да се грижиш за бебе и какво трябва да правим като родители. За всичко се допитвахме до "Google".", допълва звездата от "Двама мъже и половина".

"Харесва ми да съм баща. Това значи, че съм "герой" за някого. Това разбива егото ти, защото когато бебето заплаче казваш: "Ох, добре, ето ти това, което искаш." и моментално се успокоява и се чувстваш, че си направил нещо велико.", признава още щастливия татко. 




Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: