вторник, 17 март 2015 г.

Gemma Arterton: Американците не могат да разбeрат шегите ми

Актрисата счита, че никога не би могла да живее в САЩ, защото хората там не схващат шегите й и през цялото време й се налага да е твърде сериозна.
29-годишната дама, която е родом от Kent,  Югоизточна Великобритания, призна, че се бори с манталитета на американците. Причината за това е, че те не разбират сарказма й и за съжаление се налага актрисата да е сериозна през цялото време.

Пред "Magic Radio" тя сподели: "Обичам Европа. Живея между Лондон и Париж. Обичам да ходя в Америка, имам много приятели и работа там, но не мога да си представя да остана за постоянно. Обичам чувството ни за хумор и винаги се измъчвам, когато отивам в САЩ, защото хората не приемат майтапите ми и си мислят, че съм прекалено строга."

Едно от любимите неща, което прави удоволствие на Gemma e караокето. Тя обожава да изпълнява "Total Eclipse of the Heart", когато е възможно и дори ще я видим да пее в новия филм "The Voices".

"Аз съм от тези, които не позволяват друг да грабне микрофона. Всички знаят, че обичам караокето. При снимките на филма режисьора Marjane Satrapi ме пита за любимата ми песен. Не получихме авторските права на "Total Eclipse of the Heart" и за това включихме "Knock on Wood", която е втората ми най-любима. Бях доволна от резултата.", допълва още Arterton.



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: