петък, 6 март 2015 г.

Monica Bellucci: Никога не ходя на фитнес

Италианската актриса и модел призна, че е прекалено мързелива, за да спортува в зала. Дамата просто е приела факта, че има извивки. 
Звездата разкри, че е твърде мързелива за фитнес и не е привлечена към този вид спорт, за да поддържа фигурата си. Още преди няколко години 50-годишната актриса е заобичала закръглените си форми.  

Пред списание "HELLO!" красавицата заяви: "Никога не ходя на фитнес. Твърде мързелива съм. Не съм вманиачена да съм слаба. Аз съм жена и имам извивки. Разбира се, ако по природа сте си слаб е хубаво, но ако сте леко закръглена и с извивки не виждам защо трябва да се борите срещу това.".

Bellucci в момента снима филма за Джеймс Бонд "Spectre" заедно с Daniel Craig, който влиза в образа на агент 007 за четвърти път. Тя сподели, че поддържа форма чрез йога и правилен хранителен режим. Освен това като типична италианка не крие, че пастата и шоколада са едни от любимите й изкушения. 

"Никога не се стресирам заради начина, по който изглеждам и фигурата, която имам.", допълва брюнетката. "Разбира се, след раждането на децата ми трябваше да сваля килограми и започнах с йогата, но не се депресирам за външния си вид.", казва още Мonica.



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: