понеделник, 9 март 2015 г.

Madonna: Kanye West e новата черна Маdonna

След като преди броени дни звездата разкри, че изпълнителят е "луд", защото има гениални идеи за музика и мода, сега тя отново го похвали и дори го нарече "новата Мадона". 
Кралицата на попа вярва, че 37-годишният музикант прилича по много неща на нея, защото и двамата правят кариера напук на всички обноски и общоприети норми.

Тя сподели пред "New York Daily News": "Каnye e новата Маdonna. Kanye e новата черна Madonna.". В момента тя и West работят по съвместен проект. "Ние се познаваме и си знаем, че си приличаме по това да правим лудории и да ядосваме и да шокираме хората около нас. Ние сме новатори в този жанр.", казва още певицата. 

Блондинката изказа мнението по повод колегата си по време на промоцията на 13-тият си студиен албум "Rebel Heart", който излиза тази седмица на пазара. "Има много спомени свързани с тази компилация. В нея има включени неща, по които работя цели три десетилетия и в много отношения се чувствам като победител. Виждам, че много от колегите, приятелите и хората, с които съм записвала не са сред нас. Това ме кара да спра за миг и да се замисля докъде съм стигнала. Загубата е като катализатор за мен.", признава още 56-годишната изпълнителка. 

"Има един период в живота и кариерата ми, когато бях заобиколена от други артисти, не музикални, а като например Keith Haring, Basquiat и Warhol. По това време поп музиката беше по-наивна и безплатна за всички. Липсва ми това чувство и смесицата от толкова много различни светове в Ню Йорк.", допълва в интервюто си талантливата дама.



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: