четвъртък, 19 март 2015 г.

Jennifer Lopez иска дует с Rihanna

Певицата разкри, че би искала да работи заедно с колежката си от Барбадос по общ музикален проект. Наскоро двете дами си партнираха във филма "Home". 
Lopez заяви пред "E! News", че има желание да запише съвместно парче с Rihanna. По думите на 45-годишната изпълнителка няма музикант, който да не иска да работи с тъмнокожата красавица.

От интервюто стана ясно още, че J.Lo е голяма фенка на младата певица, защото е женствена и в същото време остра. "Аз съм голям фен на Риана. Имам чувството, че тя е много женствено момиче, което много ми допада, защото и аз съм такава. Освен това е много сладка. Обичам това, че е провокативна и бързо се пали. Мисля, че се справи страхотно във този филм.", споделя Jenny. 

Слуховете, че двете дами обмислят дует идват малко след като Riri също прояви интерес към обща колаборация. Тя обаче допълни на майтап, че ще трябва да си сложи изкуствено дупе, за да няма разлика между тях в предстоящото им видео. 

Robyn също похвали колежката си и не пропусна да подчертае колко успешна е тя и как е съумяла да се запази като такава през всичките години от 1999-та насам. "Тя засрамва 20-годишните в поп музиката, а е над 40. Това е нечувано.", коментира по адрес на Lopez Fenty. 



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: