петък, 27 март 2015 г.

Sia: Мразя да бъда известна

Певицата признава, че славата я влудява. Това е и причината на събития да крие лицето си, защото иска да запази личния си живот далеч от светлините на прожекторите. 
Sia споделя пред списание "Interview", че не се наслаждава да е в центъра на вниманието дори напротив - това й се отразява на самочувствието. 39-годишната дама, която освен невероятните си проекти е популярна и с това, че прикрива лицето си на публични прояви и носи руса перука, се опитва да каже по различен начин едно и също нещо. 

"Славата си играе с моят здрав разум. Спирам да бъда известна, защото се опитвам да говоря по различни начини, но целта ми е една. След време обаче не мога, защото то рефлектира върху мен. Хората казват "Стига с тези глупости кога ще си покаже лицето?", а аз изразявам себе си така, защото това ми дава спокойствие и ме кара да се забавлявам. Нямам какво да губя. Разбира се, че искам да бъда обичана и когато тълпата ми казва "Покажи се, не си грозна.", аз отвръщам "Знам. Аз не го правя, защото съм грозна, опитвам да контролирам имиджа си и да запазя поне малко уединение.".", обяснява дамата пред изданието. 

Австралийката желае да се предпази от коментари ако косата й е по-дълга или по-къса или пък тена й не отговаря на кожата й. Това е натиск, на който много звезди са подложени в днешно време и тя иска да избегне този негативен ефект върху себе си. 

Интервюто, което блондинката дава на Kristen Wiig е едва четвъртото в живота й. В процеса на разговора става още ясно, че първоначално идеята й била албума "1000 Forms of Fear" да бъде безплатен. "Нямах планове да го рекламирам или да правя турне. Бях нова и не исках да съм известна певица. Така го предоставих на лейбъла във Великобритания, но не сме сигурни какво би станало ако трябваше да показвам лицето си или да промотирам диска с лика си. Нямах очаквания и успях да поема този голям риск, който риск е риска от провал като солов артист, защото аз вече печелих добри пари като правех парчета за други музиканти.", казва още Sia. 



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: