вторник, 3 март 2015 г.

Sharon Osbourne: Британците имат грозни зъби

Дамата с британски произход счита, че сънародниците й нямат възможност често да посещават зъболекарски кабинети, защото всички експерти били много заети. 
Съпругата на Ozzy Osbourne разкритикува англичаните, че не поддържат денталната си хигиена. Водещата, която е родена в Лондон, вярва, че поради липсата на зъболекари в страната и неуредиците жителите на Великобритания са потърпевши и за това ходят с грозни зъби. 

По време на чата с феновете "The Talk" Sharon каза: "Има само един зъболекар и никой не може да намери друг. Затова в Англия всички са с грозни зъби.".

62-годишната звезда признава това само месеци, след като един от зъбите й падна по време на ефир. 

"Аз съм на 60 години и искам холивудска усмивка. Така че похарчих доста в "Beverly Hills", където бяха ми изработели различни зъби, но аз се нуждаех само от един. Мисля, че той гниеше и за това нямах търпение да го извадят.", обяснява Osbourne.

След това зъболекарите са я съветвали, че трябва да се сложи имплант. Две седмици по-късно обаче червенокосата дама сяда на дивана за поредното си интервю, когато усеща песъчинки в устата си и се чуди какво ли е яла. Малко след това осъзнава, че сместа е по-едра и зъба й пада по време на живото предаване. Тя е опитала да го залепи, но без успех. 

"Опитах да го залепя с лепило по време на рекламната пауза, но не се получи. Едва ли съм единствената на моята възраст, на която и пада зъба.", споделя шеговито всестранно развитата британка.



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: