четвъртък, 12 март 2015 г.

Liam Neeson мисли за пенсиониране

Актьорът призна, че до две години ще спре да участва в екшъни и ще се завърне към по-драматичните роли. Не е изключено след тях и да се оттегли от професията.
Neeson, който е считан за един от най-добрите артисти в света заради ролята си в "Schindler's List", в последно време рязко променя жанровете. През 2008-ма година той се включва в "Taken", където го виждаме в по-бойна светлина.  

Пред американските медиите обаче звездата сподели: "Може би още две години. Ако Бог ме пощади и съм здрав. След това ще спра екшъните.". Критиците са на мнение, че Liam е заменил по-качествените предложения с по-комерсиалните такива. Мнозина са се присмивали на продукциите с негово участие като "Taken", "Non-Stop", "A Walk Among the Tombstones". В "Taken" ирландецът влиза в образа на мъж, който има набор от умения и който се бори да спаси дъщеря си от трафиканти на хора. В най-новият му проект "Run All Night" отново играе баща, който има мисия да защити сина си от шефа му. В лентата той си партнира с Ed Harris.

"Аз съм много мъдър що се касае за кариерата ми. След успехът на "Taken" е време в Hollywood да ме видят в друга светлина. Имам предложения и сценарии за много екшъни и това е страхотно. Поласкан съм, но те са доста ограничаващи, разбира се.", допълва 62-годишният талант. 

Актьорът не крие, че се влияе от мнението на публиката и че понякога му е трудно, когато хората не разбират защо продължава да се снима в различни филми."Много съм чувствителен на тази тема и ако приема тези слухове мога да зарежа всичко и да започна да играя бащи или дядовци. Аз се държа все още на краката си и това е забавно.", казва още Neeson. 



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: