понеделник, 13 юли 2015 г.

Жана Бергендорф: Усетих жестокостта на медията

Певицата за първи път коментира публично битовия скандал, в който бе замесена преди дни. Тя е категорична, че не е наркоманка и пробите за кръв го доказват. 
Червенокосата дама гостува в предаването на Нова телевизия "Комбина". Именно там тя разкри, че е допуснала в живота си грешен човек, който познава отдавна, в последствие той й налетял на бой. Изпълнителката обясни, че със съпруга й са разделени от скоро, защото работят в различни сфери и двамата имат различни културни маниери, но не са искали да обявяват публично краят на брака им. 

"Аз се чувствам много виновна не само към себе си, но и към хората, които са около мен, колегите ми. Едва ли скоро ще си го простя. Стана огромен проблем. Всичко излезе извън рамките на нормалното. Човешка грешка.", призна красавицата.

Бергендорф допълни, че искрено съжалява, че е създала толкова грижи на компанията, за която работи "Virginia Records" и на близките й хора. Медиите са украсили ситуацията и усложнили положението. Единственото нещо, което държи певицата в момента е подкрепата на нейните фенове, родителите и сина й. 

"Нито са открити наркотици в мен, нито съм използвала. Това го доказа проба. Много ми е болно това, което се случва. Не съм на себе си. Трябва ми време, за да мога да коментирам ситуацията. Изкарват ме наркоманка, изкарват ме майка, която взима наркотици пред детето си, пишат, че детето ми е отнето - това абсолютно не е истина. Усетих жестокостта на медията.", каза Жана. През сълзи тя сподели, че Леон е на почивка далеч и не знае за инцидента.

Цялото интервю можете да гледате на следния линк: http://vbox7.com/.



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: