петък, 3 юли 2015 г.

Rita Ora била на път да загуби вдъхновението си

Певицата разкри, че имала период, в който се чувствала, че е загубила смисъла на кариерата си. Тя допълни, че винаги е на "ръба на лудостта", но от две години насам не е имала сериозни проблеми. 
24-годишната изпълнителка призна, че много често си задава въпроса дали не е загубила музата си. "Винаги се питам дали не съм загубила вдъхновението си. Мисля, че последния път, когато това се случи беше преди две години в Mаями. Имах фотосесия там и бях наистина уморена, защото не бях спала три дни и бях на път да се срина, защото просто ми дойде в повече.", споделя Rita. 

Въпреки всичко певицата не позволява на негативните емоции да я завладеят и предпочита да вярва, че има сили да "завладее света". Журналисти от списание "Q" я запитаха какво е последното нещо, за което мисли преди да заспи. Ora отговори, че първата мисъл, с която се събужда сутрин е да "разбие" всички. "Как ще го направя? Ако ви кажа всички мои тайни няма да успея да го направя.", казва блондинката. 

Тя разкри още, че е имала желание да участва в "Fifty Shades of Grey" и "Southpaw". Последния проект се оказва лека задача за нея, защото филма е сниман в родното й място - Лондон. "Беше лесно. Сядах, гримираха ме, обличаха ме и ми казваха, че съм готова. Аз им отвръщах, че още не съм ходила на фризьор и гримьор. Те вече знаеха, че приличам на наркозависим. Това ме караше да се смея. Израснах в "Ladbroke Grove", там имаше такива хора, бях подготвена. Никога обаче не съм се друсала!", обясни чаровната дама.



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: