четвъртък, 2 юли 2015 г.

Eva Longoria не мисли за пластични операции

Актрисата не възнамерява да се подлага на корекции в скоро време, но не изключва възможността някой ден да легне "под ножа". Тя не е против операциите нито пък ги одобрява.
40-годишната звезда призна пред "InTouch Weekly", че не отрича идеята за промяна на визията си за бъдеще. За момента обаче не е привлечена да го прави. 

"Аз наистина не мисля за това. Аз не съм против корекциите, нито пък съм техен почитател. Просто не са ми в ума. Може би, когато имам нужда от тях ще съм по-развълнувана.", сподели за изданието Eva. 

Брюнетката, която излиза с мексиканския медиен магнат Antonio Bason от три години, е на мнение, че щастието е нейната формула за успех. "Не мисля, че някога съм била по-щастлива в живота си. Моите проекти, марки, домашната ми линия. Животът ми е по-смислен. По-различен си, откакто когато си бил на 20 или 30 години.", казва Longoria. 

Относно връзките с другия пол дамата е категорична, че добрата комуникация е ключа към здравите взаимоотношения. "Комуникацията е наистина важна. И смеха. Обичам да съм обградена от хора, които са по-умни от мен. Хора, от които мога да се уча и които ме вдъхновяват.", счита американката от мексикански произход. 

Тя бе омъжена за Tony Parker, но се разделят през 2011-та, след като красавицата открива съобщения от друга жена на телефона му. "Никога не съжалявам за неща, които съм казала или направила. Казвам това, което чувствам. Мисля, че хората уважават искреността ми.", заявява още отчаяната съпруга.




Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: