вторник, 14 юли 2015 г.

Cara Delevingne: Приемете ме за актриса

Красавицата иска всички да я възприемат като актриса. Тя е участвала в пет филма тази година и настоява освен като модел да бъде одобрена и като артист. 
22-годишният модел е горд с постиженията си в "Pan" и "Kids In Love". Пред списание "OK!" блондинката споделя: "Имам пет филма с мое участие тази година, което е наистина вълнуващо. Нямате избор, трябва да свикнете и да ме приемате като актриса вече.".

Според Cara двете професии са сходни по между си. "Ще се опитам да се набутам в устата ви по най-удобния начин. Ще се грижа и за модата, но ще е по-малко. Двете работи си приличат.", казва още младата дама. 

Тя влиза в ролята на изчезналата Марго в "Paper Towns". Веднага след като прочела сценария Delevingne искала да започва със снимките, защото видяла много прилики в образа и нея самата. "Когато прочетох първоначално сценария бях възхитена от Марго. Тя изкочи от листите и започнахме да си споделяме. Имаше някои реплики, които аз съм казвала на хора през годините. Това наистина ме уплаши.", допълва британката.

""Ти не ме обичаш, но не ме и познаваш". Това изречение съм го казвала много пъти. Това е като представата на хората, която имат за теб. След като го разбрах имах нужда от време, за да го докажа, да дам най-доброто от себе си. Не е лесно.", призна още красавицата.



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: