сряда, 22 юли 2015 г.

Sarah Jessica Parker: Купувам си "вечни" дрехи

Актрисата призна, че предпочита да си пазари тоалети, които да носи дълго време, отколкото да следва "тенденции" и не робува на това, което е модерно. 
Колкото по-възрастна става модната икона толкова по-малко се влияе от "трендовете". Тя набляга на "непреходните" дрехи, с които да запълва гардероба си. Предпочита да сменя тоалетите си и да ги носи отново и отново. 

Sarah споделя за сайта "Fashionista.com": "В момента обичам да си купувам и да нося неща, които са "вечни". Не съм склонна да се съобразявам с тенденциите, но мисля, че това играе голяма роля в живота на младите момичета - да опитват, да флиртуват, защото само така ще могат да открият себе си.".

Освен това дамата продължи с разкритията, че една от причините да промени стила си през годините е, че не е искала да засрамва сина си James, който е на 12 и 6-годишните й близначки Marion и Tabitha, които са плод на любовта й с Matthew Broderick.

50-годишната звезда обясни още: "Мисля, че със сигурност стила ми се е променил. Мисля, че на първо място моята гледна точка се промени. Ако вероятно погледна пет години назад, за да видя какви избори съм вземала не е задължително да съжалявам за нещо, но не знам дали бих носела тази рокля повече, но по онова време съм била щастлива да я нося. Имам дъщери. Дали това е част от решенията ми? Може би не е съзнателно, но определено не бих се върнала да взема нещо, което преди съм слагала. Не е подходящо вече за мен.".



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: