понеделник, 20 юли 2015 г.

Jessie J си взема почивка от музиката

Певицата, която наскоро претърпя тежка операция, разкри, че ще си почине от музиката близката година. Тя призна, че не й харесва славата - предпочита готвенето и боулинга. 
Британката сама съобщи новината, че ще си даде почивка от музиката. Последното й участие беше на сцената на "Somerset House", където информира феновете си, че ще отдели времето си за писане и почивка до февруари догодина.

В социалните мрежи Jessie написа: "Казах на сцената снощи, че искам и се нуждая от почивка. Не казвам, че до 2016-та няма да работя. Просто това беше отворен разговор между мен и публиката. Вчерашното шоу беше последното ми за тази година.".

Освен това дамата обясни, че мрази да е известна. "Не обичам да съм популярна. Не се чувствам добре така. Обичам простите неща като готвенето и боулинга. Обичам да помагам на хора.".

Относно здравословните си проблеми изпълнителката коментира следното: "Всеки път, когато съм на сцена не очаквам, че ще съм там завинаги. Приемам всеки момент като звездите. Знам, че звучи малко странно, но е вярно. Ако ме видите да стоя долу е защото това е един от първите ми концерти, откакто ми направиха две операции. Все още съм нестабилна и не съм в настроение да подскачам.".



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: