петък, 17 юли 2015 г.

Future: Ciara използва сина ни за "реклама"

Рапърът направи поразяващо признание. Според него бившата му половинка ползва детето им за "рекламен трик" и настоява тя да го отдалечи от публичния живот.
Future, който се раздели с любимата си Ciara през август 2014-та, критикува изпълнителката и новият й партньор Russell Wilson. Дамата и гаджето й наскоро бяха снимани от папараци докато футболиста бута в количката 14-месечното момченце. Именно това е причината за гнева на бащата.

Рапърът споделя пред радио "Power 105.1": "Разбира се, че няма да искам някой да бута сина ми. Това е правило номер едно. Ако аз бях дете и майка ми имаше мъж, който да ме бута бих скочил от количката и бих го плеснал. Никога не правим подобно нещо в нашата общност. Не е възможно дори да поканиш мъж в компанията на чуждо дете.".

Освен това музиканта се учудва колко бързо певицата е допуснала нов човек до себе си и до техния син. "Ти познаваш някой от месеци и го допускаш до детето си? Кой прави това? Никой. Не одобрявам рекламните трикове. Искам сина ми да стои далеч от публичността. Да е настрани от връзката им, защото не е необходимо. Аз мога да се грижа за него без нечия помощ.", допълни в интервюто си ядосания татко. 



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: