вторник, 7 юни 2016 г.

Рут Колева: Не спирайте да вярвате!

Изпълнителката разкри, че една нейна мечта се е сбъднала, а именно известният продуцент Mark Ronson й написал, че много харесва парчетата й. Това толкова зарадвало Рут, че го сподели в социалните мрежи.
"2007-ма година, когато бях на 16, с едни приятели снимахме видео как пея с малка колона на Попа. Нищо особено сега, но тогава си беше огромно вълнение. Една от песните, които пях тогава беше "Slow down baby" (Back to basics/Christina Aguilera) продуцирана от Марк Ронсън, музикант, на който станах фен на секундата заради това парче. Следващата година той взе 5 грамита с Ейми Уайнхаус и от тогава тоя пич ми е в топ 3 най-любими музикални продуценти.", призна певицата.

"Наскоро този велик човек ми писа, че вървя в "Правилната посока" и че "Много му харесват новите парчета". Пътят, който извървях от Попа до Марк Ронсън беше труден, дълъг и трънлив, но всяка стъпка си заслужаваше. Майната му на всичко останало, защото мечтите наистина се сбъдват! Не спирайте да вярвате!", каза  още Колева в профила си във фейсбук. Този пост беше харесан за часове от над 600 души, в това число и от Бебо Халваджиян и други негови приятели и колеги от "X Factor". Ето тук можете да видите едно от първите изпълнения на дамата: https://www.youtube.com/.

Покрай рождения си ден Рут искаше да избяга от страната и да си подари пътешествие, което така и не се реализира. За сметка на това в момента тя е на почивка в Доминикана и почти всеки ден споделя снимки, впечатления и истории от там."Тука съм на един отдалечен плаж, където в една барака, една баба ми пече Махи Махи и пия кола от половин литър в стъклена бутилка. Запознах се с двама редактори, които снимат тука Survivor Турция и се забавлявам жестоко. Бяха в шок какво правя в това затънтено село на майната си, САМА и ми обясняват че ме искат във Сървайвъра и че съм била идеална... А дори не им казах с какво се занимавам и откъде съм, па берем че само в Сървайвър не съм ходила още. Късмет ли бе...‪#‎survivor‬", съобщава на последователите и феновете си чаровната блондинка. 

Тя също така качи фотос от болница, в която са й махали шевове. "Лекарката в спешната стая в болница в Санто Доминго - усмихната, зареждаща, отговорна и супер внимателна. Свалянето на шевове ми струваше 20 стотинки. Явно може.", написа приятно изненаданата изпълнителка.



Снимка - https://www.facebook.com/

Няма коментари: