сряда, 29 юни 2016 г.

Wiz Khalifa: Научих много от развода с Amber Rose

Рапърът не съжалява, че се е разделил с майката на детето си. Той разкрива, че никога в живота си не е бил истински депресиран, но му било тъжно, че Sebastian станал свидетел на техните лични драми.
Wiz се разведе с Amber през септември 2014-та след като бяха женени една година. В момента двамата са в приятелски отношения, но преди време се нападаха публично с доста грозни думи. В подобна ситуация са Future и Ciara, но там все още не може да се стигне до примирие.

Музикантът счита, че най-правилното решение било да сложат край на семейството си. "Мисля, че тази връзка ме научи на много. Научих се къде и как да присъствам, когато е необходимо. Не беше за мен на тази възраст да бъда обвързан. Бракът ми помогна да бягам понякога, което беше много трудно.", казва Khalifa пред списание "Playboy".

28-годишната звезда бил загрижен най-вече за влиянието от раздялата върху сина им. Той не се интересувал толкова от своите чувства, колкото от това как детето ще приеме всичко. "Бях тъжен, когато всичко приключи, но не бях депресиран. Никога не съм бил депресиран в живота си. Бях тъжен, защото преминахме през много неща и сина ми беше замесен и това ме нарани. Моята главна цел е да го отгледам, както аз искам. Аз обичам да държа всичко под контрол, а това нямаше как да го контролирам и откачах. Не знаех как да се справя и не го разбирах. Година по-късно бях по-мъдър и по-подготвен.", споделя още за изданието американеца.

Той е сигурен, че не би се върнал обратно при Rose. Освен това не иска да се жени или поне не скоро. "Мисля, че все някога ще го направя, но ще е по-късно. Чувствам, че бих се оженил някъде към 50-те.", допълва рапъра.



Снимка - https://www.google.com/

Няма коментари: