понеделник, 6 юни 2016 г.

Paul Mccartney: Бях расист!

Музикантът разкри, че не е бил толерантен в младежките си години към хора от други етноси. Той е използвал думи, които към днешна дата не би могъл да изрече.
73-годишната легенда е политически коректен веган в момента, но призна, че не винаги е бил приличен и културен. Paul е израснал в работническа класа в Ливърпул в периода 1940-1950-та. За неговото обкръжение тогава било съвсем нормално да се използват думи на омраза и да има ненавист към различните раси.

"Когато бях дете, бях расист без да знам какво означава. Това беше просто нещо естествено - да използваш епитети и да обсъждаш хора по този груб начин, по който не бих си позволил сега.", споделя британеца пред списание "Event". 

С течение на времето певеца и компанията му осъзнали как се чувстват хората, на които се подигравали."Мисля, че това се случи с много хора. Разбира се, много хора от моето поколение използваха думи, които не биха ползвали сега.", допълва звездата.

Признанията на изпълнителя се появяват малко след споровете за общия им проект с Kanye West, Allan Kingdom и Theophilus London "All Day". Много критици скочиха върху рапъра преди година, защото той повтаря "nigga" над 40 пъти в песента. Въпреки това обаче музикантите са доволни от колаборацията и крайния резултат, а меломаните харесват парчето изключително много. 

"Хора като Oprah Winfrey, които са малко по-консервативни, ми казаха, че не биваше да го правим. Дори чернокожите не трябва да използват тази дума. Тогава и отговорих, че е права, но това беше Kanye и той говори на градското поколение, което използва думата в съвсем различен контекст. Така че аз бях доволен от готовия проект.", обясни фронтмена на "The Beatles" в чат с феновете на "BBC Radio 4" преди месец.



Снимка - https://www.google.com/

Няма коментари: