четвъртък, 2 юни 2016 г.

Jhene Aiko пуска линия за обувки

Певицата ще си партнира с дизайнерите на "Teva" и заедно ще създадат линията за обувки. Идеята идва след почивката й на Хавай. Именно за там дамата нямала подходящи туристически обувки. 
Aiko се вдъхновила да работи с дизайнерите след като си купила чифт обувки за ваканцията си. "Щях да се катеря, но нямах туристически обувки. Отидох до магазина на "Teva" и персонала ме насочи към техните обувки. Те бяха толкова удобни след като излязох с тях. Първоначално си мислех да сложа сандал за катеренето, защото имах проблем с краката. Но ми трябваше нещо, което да не се изплъзва. Те се оказаха перфектни. Носех ги през цялото ми пътуване.", разкрива Jhene пред "Billboard". 

По думите й след това прави снимка на новата си придобивка и отбелязва фирмата. След година или две компанията се свързва с нея и й споделят, че искат да работят съвместно. "Това, което те представят е много вдъхновяващо - да имаш свободен дух, да си гъвкав. Те те насърчават да излизаш и да спортуваш, да цениш природата. Това искам да покажа и аз и се надявам, че го правя.", допълва изпълнителката.

"Нарисувах моята представа за цвят и модел за горната част на тъканите. Майка ми ми подари книга за приятелската гривна, когато бях в началното училище. Тогава започнах да ги правя за всички. Това стана любимото ми хоби, с което още се занимавам и си релаксирам. На всяка обувка има в дясната страна дхарма колело като щампа. Това е будистки символ, който представлява, че си на прав път и предпазва собственика по време на пътуването му. Ние правим приятелските гривни и обувките с удоволствие. Името ми е на тях, но всичко, което творим е много лично и персонално.", казва още американката.



Снимка - https://www.google.com/

Няма коментари: