петък, 3 юни 2016 г.

Dwayne Johnson: Исках кариера повече от парите

Американецът стана популярен и забогатя покрай борбата. Той обаче не съжалява, че напусна ринга, защото още през 2004-та стартира с успешна актьорска кариера. 
44-годишният мачо доказа, че всички съмнения са били напразни. Той не крие, че да бъде част от "World Wrestling Entertainment organisation" (WWE) е била една от любимите му професии. След слизането от сцената Скалата се е страхувал, че няма да има работа. Безпокойството обаче се оказва излишно.

"The Rock все още е най-добрата роля, която съм играл. Аз бях себе си, но умножено по 10. Можех да не говоря или да не правя нищо, само да намигна и всички се заливаха от смях. Те хващаха идеята. Това беше перфектно. Не мога да твърдя, че съм постигнал всичко в борбата. През 1998-ма бях най-младия световен шампион и направих много пари, но исках да зная какво следва...", признава Dwayne пред британското списание "GQ".

В момента той подготвя 11 проекта включително "Jumanji", "San Andreas 2" и "Fast & Furious 8". Спокойно може да кажем, че Johnson е един от най-трудолюбивите мъже в "Hollywood". Преди да приема роля звездата се запитва дали ще се забавлява в експериментa, след това се чуди дали публиката би одобрила крайния продукт. 

"Харесва ми това, защото имам възможност да се забавлявам в глобален мащаб. В крайна сметка, аз съм в бизнеса за правене на филми за хората, да давам съдържание на хората. Хората по целия свят. В мига, в който започнеш да мислиш глобално правиш повече хора щастливи, правиш повече пари, студиата правят повече пари покрай тебе и накрая всички са щастливи. Това от своя страна създава повече възможности. Точно това е, което търся аз.", допълва таланта.



Снимка - https://www.google.com/

Няма коментари: